Yang Melekat


19.9.11

updating and upgrading.....

hello, hye, hey guyssss..........


hum da lame rasenye X meng update belog diri sendiri...al maklumlah diri ini semakin bz,,...buka bz sgt pon...cume sekadar ingin mem bz kan diri saje......ape kabar ye blogger2 sume...hope korg sihat selalu ye....bile da lame xbuka belog aku nih mcm ade rase sedikit kelainan plak...bru la tau rupe2 nye blog ni da update kan interface dorg...lg sistematik sedikit...aku cube la jugak...but it quite ok actually....jes nice....rase mcm senang la ckt...tp baru2 tukar interface ni mcm agaK janggal la sedikit...tp akn aku improve kan tahap penggunaan aku terhadap interface tersebut...heheheh


yela...currently most of the IT intellectual sedang berlumba lumba untuk meng upgrade kan dorg punye technology...memg bgus la jugak dorg sume ni sebab kite sekarang ni negara yg sedang membangun kan...so im totally second the motion...hehehe k la my bloggers aku berundur dulu pada waktu ini...saje je curi mase skt tok update kan blog aku...hahaha ni kan waktu kerja...ade keluangan akan aku update kan lg...bye guys....( B.O.S.A.N )

No comments: