Yang Melekat


25.9.11

contact lens : [ cantek ] atau [ trend ]

assalamualaikum sume....

ni jes nak sharing ckit....aku tulis entri ni pon sebab salah sorg rakan aku...thank ye **** sebab ape yg dibicarakan dari mulut ko aku tibe2 nak conteng siket kat wall belog aku nih...

topik ni kitorang bualkan ari sabtu lepas...aku jumpe kawan aku ni...al maklum lah da lame aku xjumpe die...since aku abes je sekolah menengah ktorg trus wat haluan masing2......die tanye 1 soklan...then soklan tuh berkenaan title entri aku nih....hum tok pengetahuan korang aku ni dah bermata 4...( aku adalah budak speki)...tapi aku pakai spek bile dalam kelas je..atau kau pegi keje...tp aku akn bawa je spek aku if nak g tengok wayang....

di sebab kan tula aku di sola soklan tuh......


[ zila!!!! memandangkan ko da pkai spek how if ko try pkai contact lense dow...sayang la ko pkai spek...da x nampak la mate ko yg cantek tuh....alis mate yg lentik tuh ]...( eh yeke mate aku ni lentik..hahah, neway thank la sebab ko puji)

[ malas ah aku...nanti ader org cakap aku ni perasan...paki contact lense semata mata nak nampak mate kite jadi cantek ]

[ bodoh la ko...sape cakap macam tu...ko ni sempit la...tu terpulang la kat diri masing2...nak nmpak cantek tu pon hak dorang...masing2 punye duit... pakai lense ni x semestinya mcm tu...nk senang..x payah nk bawa spek yang besar gedabak tu ke mana2...bile paki lense meng melekat kat mate,...supe r duper senang kan...aku pon paki lense jugak...]

[ eh yeke....hum hahahah...bodoh jugak aku ni...aku xreti la nak paki...lagi pon aku takut..nanti kang masuk dalam mate kite cane]

[ hum...ko ni da...pandai2 la jge...nak pkai mende ni ade la care die]

[aku belom sedia lagi la wei nak pkai....aku takut...lagi satu takot kene inffection...memg la aku nk paki sebab mudah....kang habes la mate aku ni..aku da dengar bayk kes da pasal contact lense ni ]

[ suke ati ko la wei...aku cakap je...]

[eh...tapi kan aku tengok skrang ni sume orang pkai lense....mate makin cantek n makin bulat....makin la aku nk pkai...heheheh...da macam trend da aku tengok]

tula antare conversation ktorg...tp sori ye kawan...aku belom sedia lagi nak paki...belum yakin dengan diri aku...then aku pon xberape nk trendy sangat...xreti la sume tuh...aku simple je....

p/s : entri ni xde kene mengena dengan sesape...so bende ni bukan isu tok orang perlekehkan aku tentang opinion aku...aku memang nak try paki lense..tapi bukan wat mase ni...memg nampak cantek n trendy....

2 comments:

naddy said...

tp yela, mata u cantek kot hehe

Lila said...

naddy : hahahah...poyos la...ala bulu mate je pjang...

thank q for d compliment =P