Yang Melekat


23.9.11

: kalo buat contest kat belog, ramai owang polo eh :

assalamualaikum n salam sejahtera serta salam 1Malaysia::::::::::

hum...entri ni ditulis atas kekhilafan aku yg xpaham erti ber belog....yg aku tau aku wujudkan belog aku ni sekadar suke2...nak tambah kenalan pon ye jugak....nak bermadah tanpa syarat pon betul...hurmmm....tapi sejak aku aktif ber belog ni, aku slalu la blog walking...yela nak tengok jugak design2 blogger2 yg lain n nk jugak tau bloger yg pemesh2....

tapi ape yg aku perasan kang...ader jugak la blogger2 yg aktif suke buat contest....aku mule2 xpaham ade ape dengan contest tu.....tapi bile salah sorg rakan aku xplen...


""blogger buat contest ni adalah untuk beramah mesra dengan blogger2 yg lain...dalam mase yg same boleh la jugak kite tambah kenalan...dalam erti kate laIN.... aku dengan segala urat saraf bagai nak tercabut berfikir, hum betol jugak tuh....jgn asek ber belog ni nak wat hal sendirik...pegi la cube beramah mesra dengan blogger2 yg lain....""

hum...so maksud nye aku ni seorang yg tersangat lah dungu ke (odskul ker)...hahaha...aku kene slalu la ber blogwalking n tanpe segan silu kene l jugak banyak mengomeng belog orang...kalo asek dok je bertenggek kat belog sendiri...mane ader org nk kawan nga kiter kang....( soey ye kengkawan...kerna ku yg tersangat la jakun tentang ber blogging )....

dalam2 aku ber blogwalking la kan...aku ader la bace satu blog ni....aku suke dengan entri die.... (alamak aku lupe lak sape name blog tuh...nt nk igt balik)...so maksudnye nak tulis entri ni biar la menarik ciket...baru la org teringin nak bace....so semangat aku berkobar2 balik...(tapi bile xde mood belog aku jadik mangse, aku malas meng update belog)

hoi zila...ko tu jangn la semgat ala2 "hangat hangat tahi kucing"...kene la rajin update belog...

p/s : tapi aku bukan sorg awek yf reti nak buat kontes kat belog...soeeyyyyyyyyy eberibodi..<3

No comments: