Yang Melekat


22.9.11

:: Bile Nak Travel ::

hum...soklan yg same aku dapat dalam bulan ni...aku rase da lebih dari 20x aku tatang telinga aku untuk soklan tuh.....


"weh korang...bile kite nk g travel same2"

kawan A  : alaaaaa....nanti la dulu...bru keje je kot...save r wet lu...baru besh g jenjalan....

Kawan B : waaa....nak g mane dow...BANDUNG r besh...leh kite coping2...hahaha...aku dengar sane murah2 dow...lagi2 branded items"

Kawan A + B + C : hahahah...besh nyerrrrrrrrrr....x sabar dow.....weh ZILA pesal ko diam je????

Me : hum...syok kan korang asek cakap sal nk g sane sni...korg xpela da keje bertahun2...even ko B keje baru je same nga aku tapi gaji masyuk....boleh la nk cakap (aku dengan perasaan yg 
sir tap hatimanak)....egege

hum....sabar ye kengkawan...nt bile da rase ringan ckit kite g travel sesame erk....aku tgh save money ni...nak2 lg next month aku nk konvo lark...nak kene bayar wet konvo lagi... (adesh...poning palo den ni hah)


macam ni la agaknye aku time travel...hikhik (poyos je lebey)

No comments: