Yang Melekat


21.9.11

:: Ting Tong Mase Keje ::

hah...ni la keje aku time aku xder keje dan kebosanan...lukisan bawah ni menerangkan tentang luahan hati aku yg tengah kedungguan xtau nk buat ape....


lukisan pulak kalah dengan budak tadika...aku xde la terer sangat nk lukis2 bAgai2 ni...ni je yg aku mampu....hahahaha....(jangan gelak kay)


jangan curik tau : gambar hodoh by LILA BAMBAM




hahahahaha......siot r....memg malu siot...letak gmbar yg gune air tangan kau sendiri...heheheheh..(dengan penuh bangga sebab berjaya lukis walau x sehebat mane ponggggg)......


da r gelak2...aku tau la x shanteq macam ko lukis....kahkahkah

si pari pari LILA :



3 comments:

cakakabo said...

kaghipap gassi boh

feeza macho said...

ahahahha .ok la tuu ada usaha ..kene lukis selalu je mesti lame-lame ok nanti caiyookk !! :p



tahniah sbb berjaya lukis :P

Lila said...

si macho : hahaha...kan da gelak tuh...neway thank for your support kay...