Yang Melekat


21.9.11

:: no dieting ::

hello, hye n hey peeps....

sekarang ni da tibe waktu lunch kan...u guys da lunch....bagus bagus....saya suke org yg suke makan...so am i....even though i ni sorg yg kuat makan....tp aku akan pastikan makana yg aku amek tu seimbang dan berkhasiat...tp secara jujurnya sekarang ni makanan aku da x seperti sedia kala...waktu makan aku pon da x tentu...aku sangat bz dengan kerja seharian yg sangat suke memeningkan kepala aku.....

then....aku terfikir...baru aku perasaan selama aku bekerja yg sudah hampir mencecah 4 bulan ni...badan aku semakin hari semakin naik....memg la x gemok...tp beberapa helai seluar aku dah xmuat...sendat...padat...dan...ketat....sedey dan terkilan sebab yg xboleh nk pakai tuh adelah seluar kegemaranku....so aku bercadang untuk kurangkan sedikit berat badan aku ini....

raya yg lepas...semiggu aku dapat cuti...then mostly my relative said that ????

" hei...sejak kerja sekarang ni da berisi nampak...yela kan da merasa duit titik peluh sendiri "...(dorang perli aku ke hape--kenyataan nya adalah aku memang da berisi..so sedarlah wahai Cik Bambam)

thank to sape2 yg perasan tentang badan aku ini...lau x memg la aku xkan pedulikan tentang pemakanan aku waktu sekarang ni......

sedang aku menggodek godek laman sesawang ni...tibe aku terbaca la satu artikel ni

" TIPS UNTUK KURUSKAN BADAN"
by 



P/S: sile la bace ye kalo anda berminat untuk turunkan berat badan anda 5kg dalam mase 5minggu....

this is my tips::::::::::

source by : google image

+
+
+

source by : google image

+
+
+

source by : google image

+
+
+
source by : google image
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
selamat mencube ye rakan2......

si cekmek yg temban bambam,

1 comment:

cakakabo said...

alah gemuk setare mane la eh hehehe