Yang Melekat


21.9.11

:: Nak Jadi Karyawan ::

salam diucapkan dan dimadahkan :

hum...sori ye kawan2...tibe2 terngiang ngiang d telinga aku dan berlegar legar kat dalam kepala aku ni yg aku ber BLOGger ni adalah untuk memperbaiki tahap penulisan dan pemahaman aku nih...hum aku suke menulis jugak sebenarnya..tapi kadang kala jike aku x berapa nak aktif kat BLOG ni sebab :-

broadband x bayar :
yela bile da bz manjang smapai lupe tarikh bile aku perlu langsaikan hutang bulanan aku dengan salah sebuah syarikat TELCO kat MALAYSIA ni....asek2 tangan aku ni dok ligat tekan button FB dan ber chit chatting dengan teman2 fantasi aku tibe2 tewos tenet disconnected...(pe kejadah ni..sape lak yg sabotaj aku ni)...hahaha aku ni da la xsedar diri xbayar bill pastu suka suki kepala otak aku dok maki2 org....(padan la muke ko LILA)

bill da bayar, minda aku pulak x berfungsi : 
toing toing toing toing...adesh...nape la time aku nak ber karangan di medan belog aku ni tibe2 lak idea aku ni xde...aku selak2 kat dalam otak aku ni tapi xde yg muncul2...pe la naseb badan Cik Lila ni kan...seingat aku ader kotak warne pink aku create kan sebagai folder untuk simpanan nukilan2 aku kat ruangan otak ni...tapi nape lak boleh ilang...aku tercicir kah atau memang aku letak tempat lain...(sebenarnya laci almari mak aku curik then letak lam otak, tapi ternyata aku lupe aku letak kt celah mane)....

aku x sehebat BLOGGER lain : 
hum...hebak2 sunggoh blogger2 kat lua sane tu ye...tibe2 aku rase malu lak nk mencongteng kan nukilan aku yg x seberapa hevok ni...aku bukan kreatif pon...pemikiran pon kritis time betol2 aku ingin berkarya...tapi xpe...tu bukan penghalang aku tok aku terus berkarya kat medan belog aku sendiri....naseb ader jugak yg sudi nk follow belog aku ni....


aku nak jadi seorang penulis ( xkesah la tulis ape pong) :
hahaha...itu la yg sebenarnya motif aku tulis entry ni...korang sume jgn lak pening...yg kt atas tu sume adalah halangan2 kecik untuk aku...saje je aku putar belit kan sedikit....memang mule2 aku buat belog ni untuk suke suka je..tapi bile lame2 aku jadi ketagih...(bukan penagih yg tak proffesional yea...ni penagih belog)...
so medan ni la tempat aku luahkan perasaan aku, aku mengamuk pon kat sini, aku bermadah pon kat sini, aku melalut pon kat sini...(suke ati aku la, ni medan aku)....

p/s : kat sini jela entri buat mase ni...nak bagi ruang kat otak aku untuk berfikir secara lebih kreatif dan kritis...cane nak meng hidupkan belog aku ni...(sorry ini bukan belog berhantu yg hidup tau)


LILA si compang camping :



No comments: