Yang Melekat


10.2.11

SempurNakah AKu Di MAta mU?

DEB....

sempurnakah aku di matA kamu?
acap kali perkataan tu menerpa diriku...
aku x sesempurna die yg kau impikan,
aku x secantik pelangi yg kau dambakn,
kerna aku adalah aku....

andai waktu boley di putar arah putarannya,
andai mase kembali ke tempat asalnya,
akan ku ubah cara kehidupanku,
ke arah yg lebih terang dan bercahaya....

kelam malm makin menusuk,
tega kah aku merubah segalanya?

adush...terjelopok aku di meja study...kemanakh hilangya idea aku yg tadinya melimpah ruah...tanpa di undang kau berlegar legar di kotak fikiran aku...tp sekarang, ahhhhh kenapakah lamunan kosong yang memenuhi? aku terkesima...ape yg aku fikirkan sekarang bukanlah asignment...tp layanan perasaan yg menyelubungi...is it too boring to do an asigment....n now im speechless.....

No comments: