Yang Melekat


5.2.11

d new dayz ever

selamt tegahari En. Belog ku sayang...ececece...poyo la tu org da biasekn die En. Belog...yela kang selalunya awak mane ader name...yela nk wat cane..awak x didaftarkan under Jabatan Pendaftaran Negara...huhuhu...memandangkn awak da officially become my 'Daily Diary' so pasni awak da di panggil sebagai En. Belog...uwaaaaa terharunya saya bile awak suke sy pgl awak dgn name tu...even though name tu xla begitu catchy sgt, but i hope u like it very much...as i like to write into u...huhuhu...

en. belog da makan?sy lapar la...da 2 hari xjamah nasi...yela..bile kua je segan nk mkn nasi..pe lagi...mihun jela aku kojakan...heheheheh...tp xpe kenyang gak my peyut ku ini....hurm memandangkan aku da start melalut nih...baik sy pk ape topik yg seswai tok hari ni...aalaaaa En. belog ni...xsabar la pulak...tgu la...idea blum dtg bergolek lg nih...xde title yg seswai lg untuk di bentangkn...hehehe...

haaaaa...en. belog...leh sy wat one confession...aish malu la plak (stahu aku xde la pemalu sgt...kehkehkeh)...actually kang kang kang...saya da jatuh hati la nga awak (wahai en. belog kui syg)...yela hari2 da ngadap awak..dulu memg la minat x minat je...pastu kawan sy cakap try la dulu go on wif u...bile i try, yg x habit da jadi habit tok i...yela bgun tdo je jumpe awk dulu,,,pastu b4 tdo pon jumpe awk dulu...mane xnye i jatuh hati dekat u En. Belog (cessss...kejadah punye da tangkap cintan abes siottttt...marah la my reality bf)...xpe yg reality nye memg da de...so u (en. belog) become my fantasy/invisible bf lar tok me, myself n moir....lau awk nk tau en. belog awk la tempat sy mencurahkn ksh syg, meuahkn perasaan yg x puas hati, mengadu bile sy gado gado, n menggedix pong nga awak gak...nsb baik la awk ni suke melayan sy kn..ape yg saya nk karutkn pon awk open je...ape omputeh cakap 'open minded n dun mind'...tuh yg i suko tuh...

urm...k la dulu..takat ni dulu noe...nti den pike dolu title ape yg gue nk coretkn n dinukilankn oleh hamba...adiosssssssz....

with love,

Misz Lila

No comments: