Yang Melekat


16.12.10

~hUjAn~

Tepat jam 12 a.m..........


UUUUUrm...tibe2 ngah syok on9 leh lak ujan turun...dengan alunan muzik yg dilagukn oleh sang renyai HUJAN membuatkn mate aku nk tertotop...fuh...dasyat sungguh ciptann ALLAH S.W.T ini...aku sangat sukakn hujan...
hujan membuatkn hati aku tenang...hujan diibaratkn seperti ia meluahkn rase hati pabila ia menitiskan titsan air hujan dan amatlah dihargai kepada makhluk ciptaan ALLAH bg menyuburkan tanaman masg2...x terkecuLi aku....emosiku diibaratkan seperti air hujan yg mencurah2....
setiap kaLI ku bersedih...akan ku titiskn air mataku...syape kate nangis ni menjatuhkn keegoan seseorg...bg diriku...ia kadang kala betul dan kadangkala x jugak...perisai air mata hanye berkesan ketika kite betul2 tgh berduka cita...al maklumlah hidup kite ni kadang2 eppy n kadang2 x...ade pasang surutnye...macam air hujan...bile lebat turunnya titisan hujan maka pasanglah air n vice versa...(hehehe ntah betul ntah tidak aku melalut nih)....


air hujan same gak cem sesebuah perhubungan...hahaha...bile tengah mendung tuh ibarat sang jejaka nk APPROACHES si gadis...n bile da nk start hujan tuh...si gadis da APPROVE RELATIONSHIP WITH DAT GUY....hahaha...bile hujan lebat sang kekasih lam keadaan yg suram(have a fight, jelousy, love triangle, break up n etc)...hahaha...bes gak aku ngarut tgh2 pg bute ni...hope mlm ni x black out cem ari tuh...potong mood ngah syok dok layan game...tup tap tup tap da gulap gulita....

No comments: