Yang Melekat


29.8.10

~mee udang + sirap bandung = B.E.R.B.U.K.A P.U.A.S.E~

Ari Ni aku rase tu je menu tok berbuke puase....
aku da xtahu nk makan ape....
hehehe...
even aku ni name je dok kedai makn...
p mkanan kt kedai sume aku da bantai...
da bosan kut....
yele.....peel memang la...bile dok jauh dr umah tu je routine harian aku...
belei makanan kt kedai makan..

urm....destinasi bazar ramadhan pd kali ini ialah.....
nk g jauh kete abah aku pake...
tpakse la aku jln kaki g bazar yg berdekatan...
(bazar ramadhan peringat)...

skunk nie jam tangan aku bru mencecah detik 4.58 p.m....
fuhhhh...lame lg tuh ng tgu buke...
wah....tekak ni dr td meminta diisi dengan air putih...
dahaga yg teramat sgt...
panas terik ari nih...

hahahah...lam mse yg same aku teringin gak nk mkn sup belut n sup tulang,....
lau mak aku yg masak memg kaw gile arh....
da lame woo xmakan masakan mak.....
huhuhu...
menu mee udang pon nt mak aku yg masak...
yela chef terhebat di dunia (for me je...)

hahahaha.....tu jelah dulu...pade sape2 yg xsuke aku melalut lam page aku ni sory to say lah erk...
dis page is mine...none of ur buz...
lau xsuke jgn buke page aku neh...
ni jes tok mghilangkn kebosanan aku je....
da........

No comments: