Yang Melekat


28.8.10

~DeTik 12 Pagi~

aku.....
di malam ini...kesunyian menusk di sanubari ku....
adakah aku merindui seseorang?
ataupon adakah aku hanya buat2 rindu dekat seseorang?

hanya aku yang mampu mengungkap sume jawapan di hati ini....
hari ni da masuk 2 hari aku berada kat umah (kampung).....
banyak bende aku nk wat sebelum raye menjelma....

kue raye=beli jelah (malas nak wat)
baju raye= beli + da dibeli oleh mak kesayanganku
kasut raye=xtau lagi nak beli ape, berapa pasang
rambut=hehehehe...ader org nk sponsor...(nak wat stly ape erk taon ni)

haaa...taon ni banyak tempat aku nk jelajah...
almaklumlah taon lepas xsempat nak raye puas2.....
yelah bz tolong mak kt kedai katekan....(sob3 :( )

kawan2...tgu kedatangan aku tau....rindu nak jumpe korunk sume...
yea yea yea...+)

No comments: