Yang Melekat

23.5.12

May 23, 2012

assalamualaikum sume......hopefully all in a good deed...


sebelum tu bissmillah dimulakan...dah lame aku x aktif dgn blog2 ni sue..yela...sejak da tukar keje ni bz je manjang...tu xcite lg dgn workload yg tahap menggunung...fuh...org kate tu sume dugaan org keke...tula time blaja x sabar2 nak keje...bile da keje ni mgeluh pulak...nauzubillah...tak baik begitu...aku kene istigfar banyk2 ni..keje tu adalah sumber rezeki...allah bg jalan kt kite tok cari rezeki...bersyukur la zila dgn ape yg ko ade...ramai lg kat luar sane yg tgh tanam anggur....tula yg bermain di kepala aku...memeg dugaan la bile keje bertambah...aku yakin ni adalah satu jalan yg tuhan bg tok kite blaja persaan parents kite dulu mase nk besarkn kite...ade ibu ayah kite mgeluh...aku rase memg xpenah...tgjwb kite sume sebgai pekerja....


alhamdulillah...ari ni aku dpt biasekn diri dgn keje yg tgh menanti...asek IN je naik..OUT nye xde sngt,,...zila keep in on...u can do it...aku bersyukur sgt sebab ade pekerjaan...THANK YOU ALLAH....


terima kasih....salam

No comments: