Yang Melekat


4.10.11

itenerary

hurm...aku sebenarnya tak berapa nak ade idea sangat nk tulis entri panjang2 hari ni....tapi ni aku tulis berkenaan aktivit harian aku....



1)  bangun pkul 6. 45am (kunci jam je, pastu snooze sampai pkul     
    7.30am)
2)  pergi kerja ( 8.30am - 4.30pm)
3)  time keje pon aku sempat curik mase update blog
4)  xde keje aku blogwalking
5)  pastu aku main meset
6)  pastu aku makan sampai kenyang
7)  balik keje aku tengok tV
8)  malam je aku kua dating
9)  balik dating aku tido
10) time nak tido tuh kene dodoikan diri sendiri dengar lagu

hahahaha...tula aktivi yang boleh dikatakan wajib aku buat setiap hari...kalo korang bace pon da naik bosan kan...yela aku sendiri pon bosan bace entri ni...(MACAM ENTRI BUDAK SKOLA DARJAH 1)...

*******************************Salam 1Malaysia************************************

No comments: