Yang Melekat


2.6.11

:: LaMan PeKerJaaN ::

jenuh betul la aku carik kerja ni...memang payah...betul la ape org kate...blaja tgi mane pon keje kne gak start dr bawah...xperlu la nk demand sgt..jgn igt keje ni senang je...setelah beberapa interbiu aku tempoh, baru la aku paham ape sebenarnya yg org industry ni nak...memg byak betollah...tp yg plg penting nk ade at least 1 year work experience, own transport n so on lar...yg aku list kan tuh la yg aku xde...stakat part time dorg xtgk sgt...hummmmmm...mengeluh aku dibuatnya...tp mak n ayah aku pesan, jgn memilih kerja..lau dapat tuh grab jela if gaji pon boleh dikatakn okeh utk tampung idup kt kota metropolitan ni....

yeah yeah yeah..aku akn carik kerja sampai aku dpt...yah yah yah...kwan2 doakn saye ye...heheheh

si penganggur,

No comments: