Yang Melekat


25.3.11

Big Fat L.I.A.R

huh....banyak kesah aku selama 3 taon nih...boleh buat buku lak...igt lak conversation aku, imah, xana n ikin petang td:-

     XaNa: zila, kisah ko ni da boleh buat buku...
           Aku: hum..yela weh...igt2 blik byak gak ** tipu aku...
    Ikin: igt x dulu mase ko bawa motor...** ko ckap die nk pulangkn moto ko kn...kate tgal kt depan pak guard la...

Caption: yelh..x cilap aku tyme tuh mase kite orang part 4..gile gaduh bgai nak rak...ciap2 nk pulang motor lg...dgn x di sengajakn kami ber3 (Me, Xana n Ikin) pergi lah ke post pak guard...yelah seperti yg dinyatakan...moto gue da dtgalkn kt ctu...aku dgn muke xmalunye dan tanpe segan silu (ceeewaaaaaahhhh...) pergi la tanye slah sorg pak guard yg ensem...

       Aku : pak cik...ade x org tgalkn moto sy kt cni...
            Pak Guard encem: sape pulak yg tgalkn kt cni...sthu i la kn...xde org pon tgalkn moto kt cni...
      Aku : yeke pakcik..td ** saye ckap die letak moto sy kt cni...camane lak boley xder ni...(&*&%$##)...aku pulak yg lurus bendul xthu lah yg aku da kene prank dgn ** sendiri...

Caption: ape lg..aku dgn Bo***nye menangis...sampai ati die tpu aku...die igt moto tuh murah ke seng2 die nk tgalkn kt Post Pak Guard...eeeeee geramnya....

beberapa sem kemudian...benda yg same terjadi...die tpu aku lg...kejadian tuh ari ni jam 4.12 petang...

     ** : sayang!!  * nk amek kete * ptg nie...die kol aku..trun la...da ade kt bawah ni... 


Posted by :

No comments: